Ana içeriğe atla

Nitelikli

Minik Kedicik

 Bugün işten döndüğümde markete giderken kaldırımın üstünde yatan minik bir kedi gördüm, güneşteydi. Hava da sıcaktı. Hızlı adımlarla fırladım yanına, baygın mıydı yoksa havale mi geçiyordu sıcaktan görmek için. Sonra minicik bedeninde dolanan yeşil şişe sineklerini görünce (lucilla sericata) hayvancığın ölmüş olduğunu anladım. Ağzına, yüzüne, boğazına baktım özellikle biri mi boğdu bir şey mi yaptı diye, herhangi bir iz göremedim. Bizim mahalle kedi bakan bir mahalle, ama olur ya belki dışardan biri gelmiştir diye kontrol ettim yine de. Araba çarmış da olamazdı çünkü vücut bütünlüğü yerindeydi. Kendini sevdirmezdi ama dışarı çıkarken bahçenin önünde oturur bana bakardı ben de ona laf atardım. Çocukluğa yeni girmiş bir tekirdi, kız çocuğuydu. Hem üzüldüm, hem öfkelendim; o an yine ölümden ne kadar tiksindiğimi ve nefret ettiğimi hatırladım. Sonra konuştu içimdeki ses, "Ölüm olmasa o çok sevdiğin kebabı da yiyemezdin, ataların da yiyemezdi; gelişemezdiniz. Sonra otlar da yenemezdi,...

Kalem Kutumdaki Pembe Kalemler

İlk yazımdan herkese merhaba! İnşallah bu blog serüveni güzel olur, dedikten sonra konuya geliyorum.
Çarşamba günü kalemliğimdeki pembe kalemleri çıkarıp fotoğraflarını çektim ve bloğa koymak istediğimi düşündüm, kalemlerde nedense en çok pembe rengi beni cezbediyor bu yüzden evde daha da fazlası var ama bitmesinden korktuğum için de hep temkinli kullanıyorum. :)
Buradaki en eski kalem Stabilo Point 88. Şimdi bakalım nasıl yazıyorlar?
Resimlerin üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz.

Aralarından en çok hangisini seviyorsun derseniz karar veremem cidden, fakat tırrek renkler her zaman 1-0 önde olmuştur o yüzden Pensan pembe ve Stabilo Point 88 Neon Pink diyebilirim. :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Sizinle ortak kullandığım bir kalem var mı? Yorumlara yazabilirsiniz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar