Ana içeriğe atla

Nitelikli

Minik Kedicik

 Bugün işten döndüğümde markete giderken kaldırımın üstünde yatan minik bir kedi gördüm, güneşteydi. Hava da sıcaktı. Hızlı adımlarla fırladım yanına, baygın mıydı yoksa havale mi geçiyordu sıcaktan görmek için. Sonra minicik bedeninde dolanan yeşil şişe sineklerini görünce (lucilla sericata) hayvancığın ölmüş olduğunu anladım. Ağzına, yüzüne, boğazına baktım özellikle biri mi boğdu bir şey mi yaptı diye, herhangi bir iz göremedim. Bizim mahalle kedi bakan bir mahalle, ama olur ya belki dışardan biri gelmiştir diye kontrol ettim yine de. Araba çarmış da olamazdı çünkü vücut bütünlüğü yerindeydi. Kendini sevdirmezdi ama dışarı çıkarken bahçenin önünde oturur bana bakardı ben de ona laf atardım. Çocukluğa yeni girmiş bir tekirdi, kız çocuğuydu. Hem üzüldüm, hem öfkelendim; o an yine ölümden ne kadar tiksindiğimi ve nefret ettiğimi hatırladım. Sonra konuştu içimdeki ses, "Ölüm olmasa o çok sevdiğin kebabı da yiyemezdin, ataların da yiyemezdi; gelişemezdiniz. Sonra otlar da yenemezdi,...

A101 Alışverişi

Dün, finallerimizin bitmesi itibariyle arkadaşlarımla yemek yemeye gittik. Restoranın yanında A101 olunca bir girip gezelim dedik ve ben de aşağıdaki şeyleri aldım.

Öncelikle bu iki lisanslı Frozen ve Barbie kalem+silgi setini aldım. Barbie'liyi kardeşime, Frozen'lıyı kendime aldım. Karakterlerimizin arasında benzerlik olmamasına rağmen Elsa ve Anna abla-kardeş oldukları için bu kalemlere bakınca aklıma ben ve kız kardeşim geliyor.



Bu not defterini gördüm sonra, desenini çok beğendim ve "Sen benimle geliyorsun." dedim. :p


Kardeşim A101'in kataloğunu bana atıp bu bardakların yeniden geldiğini söyledi. Daha önce yazın İstanbulda'yken bunun mavi, üstünde papağan türlerinden biri olduğunu tahmin ettiğim kuşlu bardağı vardı fakat onu hem valizde yer kalmadığı hem de İstanbul'da da bardağım olması için almadım yanıma. Hepsini buraya toplayınca orada içecek bardak kalmıyor çünkü. Bu sefer de flamingolusunu aldım. ♥


Son olarak L'oreal'in bu şampuanını aldım. Aslında ilk çıktığında alacaktım fakat o zaman Watsons'da 21 liraydı, çok bulmuştum. A101'de 520 ml'sini 15 liraya görünce artık almam lazım dedim. Zaten şu an kullandığım şampuan bitmek üzere. Arkadaşıma sorduğumda gerçekten uzattığını söyledi. Merakla kullanıp, görüşlerimi başka bir yazıda yazacağım. Bakalım cidden uzatacak mı?

Aldıklarımı beğendiniz mi? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.






Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar