Herkese selam! Bitirmiş olduğum defterleri, simli kalemleri ve diğer kırtasiye ürünlerini ayıkladıktan sonra şöyle ufak bir alışveriş yapmaya karar verdim. Oldum olası kırtasiye ürünlerine büyük bir merak ve ilgi duydum, sınıfa getirdiğim onlarca malzeme ve ağır çantalarla adım çıkmıştı, fakat en güzel notlar da bendeydi. Yıllar geçti ama değişen bir şey olmadı, aksine katlanarak devam ediyor. Bu yazımda da ufak da olsa yapmış olduğum alışverişi sizinle paylaşacağım. Fiyat bilgisi vermeyeceğim çünkü popüler bir internet sitesinden veya zincir mağazadan değil, yerel bir dükkandan alışverişimi yaptım. Zaten bırakın yılı, ay geçmeden fiyatlar geçerliliğini yitiriyor bu yüzden söyleme gereği bile duymuyorum.
Öncelikle bantlarla başlayalım. Biri Mikro'nun uzun yıllardır gördüğüm ama daha önce hiç almadığım simli bantı, diğeriyse muhtemelen Ali Express ve türevleri yerlerde satılan şeffaf bantlar. Yaldızlı oluşları ve üzerlerindeki çizimleri çok hoşuma gitti, benimle geliyorsunuz dedim.



Sırada Marie'li, Kuromi'li ve kapibara temalı stickerlarımıza geldi. Kapibaralı olanları YDS kitaplarımın üstüne yapıştıracağım fakat diğerlerini ne yapacağıma daha karar vermedim. Journalingde kullanabilirim.
Yıllardır ÖSYM'nin verdikleri haricinde kalemtıraş kullanmadığımı fark ettim ve sonunda almaya karar verdim. Bir sürü çeşidi vardı ancak en çok bu hoşuma gitti, pastel renklerde başka modelleri de vardı. Üzerine şeffaf stickerlardan yapıştırıp sonrasında süsleyeceğim. Silgiye gelirsek zaten silgim vardı, hatta neredeyse her hafta silgi değiştirip hepsini kullanıyorum. Yine de bu pakete şekerleme gibi sarılmış Faber-Castell silgiyi görünce dayanamayıp aldım. Hatta siz bu satırları okurken ben çoktan bunu da açmış ve kullanıyor olacağım.




Son olarak aslında defter alma gibi bir planım yoktu fakat içini açıp sayfalarını görmemle beraber fikrimi hemen değiştirdim. Tek sıkıntısı arkaya basılacak barkod ve yazıları bana öne basmışlar gibi geldi. Biraz sinir bozucu ama görmezden gelebilirim, ya da oraya da bir sticker çakar geçerim bilemiyorum. Her ne kadar fotoğrafta belli olmasa da defterin kapağında da simli baskı mevcut. Grammar çalışırken kullanırım düşüncesiyle aldım, bakalım. Japonca defteri de yapabilirim. (Sanki her defterimin sayfasında yarım bırakılmış Japonca dersleri yokmuş gibi...)




Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler, başka bir yazıda görüşmek üzere. Belki beklerken diğer yazılara göz atmak istersiniz. ;) O zaman, au revoir!
Yağmur merhaba, umarım bu mesajı en kısa sürede görürsün.
YanıtlaSilSen misin bilmiyorum ama yıllar önce ilkokuldayken hayranlıkla izlediğim bir YouTube kanalı vardı: “Dişi Baykuş”, diğer adıyla Yağmur Lecter. My Candy Love gibi birçok oyunun videolarını paylaşırdın.
Kısa süre önce nostaljiyle kanalını tekrar ziyaret etmek istedim ama videoların kaldırıldığını gördüm. Bu beni gerçekten çok üzdü. Çocukluğumun bir parçası olan o kanalın artık kapalı olması garip bir his yarattı.
Kısacası eğer sen “Dişi Baykuş”san, lütfen benimle iletişime geçmeme izin ver. Sen benim çocukken hayran olduğum kişiydin. 💜
Buraya Instagram hesabımı bırakıyorum: @hadesimdehadesim
Seni hâlâ çok seviyorum, iyi günler Yağmur!
Merhaba! Yorumunu yeni gördüm. Hayat bizi farklı yönlere sürüklüyor, artık eskisi gibi video çekmesem de sizlerin bu yorumlarını görmek çok sevindirici. Ben de sizleri seviyorum, sana da iyi günler! ^^ ♥
Sil