Ana içeriğe atla

Nitelikli

Minik Kedicik

 Bugün işten döndüğümde markete giderken kaldırımın üstünde yatan minik bir kedi gördüm, güneşteydi. Hava da sıcaktı. Hızlı adımlarla fırladım yanına, baygın mıydı yoksa havale mi geçiyordu sıcaktan görmek için. Sonra minicik bedeninde dolanan yeşil şişe sineklerini görünce (lucilla sericata) hayvancığın ölmüş olduğunu anladım. Ağzına, yüzüne, boğazına baktım özellikle biri mi boğdu bir şey mi yaptı diye, herhangi bir iz göremedim. Bizim mahalle kedi bakan bir mahalle, ama olur ya belki dışardan biri gelmiştir diye kontrol ettim yine de. Araba çarmış da olamazdı çünkü vücut bütünlüğü yerindeydi. Kendini sevdirmezdi ama dışarı çıkarken bahçenin önünde oturur bana bakardı ben de ona laf atardım. Çocukluğa yeni girmiş bir tekirdi, kız çocuğuydu. Hem üzüldüm, hem öfkelendim; o an yine ölümden ne kadar tiksindiğimi ve nefret ettiğimi hatırladım. Sonra konuştu içimdeki ses, "Ölüm olmasa o çok sevdiğin kebabı da yiyemezdin, ataların da yiyemezdi; gelişemezdiniz. Sonra otlar da yenemezdi,...

İnceleme ♥ Heart Cage (Demo) +18

 /!\ Bu oyun cinsel içerik içermektedir. 18 yaş altı için uygun değildir. /!\
Aman aman nerelere geldik...
Bu oyundan bayağıdır haberim vardı ama itch.io sayfasını otome avım sırasında dikkatlice okumamış olacağım ki, demosunu indirip oynadığımda elim ağzımda şaşkınlık içinde bitirdim. Yahu bu nedir? Tam dublajlı karakterler, derin kişilikler, ilgi çekici bir hikaye... Aman tanrım dedim. Uzun zamandır çıksa da oynasak dedirten bir otomeyle karşılaşmamıştım. Steam'de demosu mevcut olduğu için aşırı detaya girmek istemiyorum, kendinizin deneyimlemesini öneririm.
Öncelikle oyunun tamamen dublajlı olması büyük bir artı. Bu durum fiyatını nasıl etkiler bilemiyorum ama umarım fazla uçmaz. Sanat stili de fena değil, vücutlarda biraz abartılar var ama beyefendilerin yüz hatları oldukça yakışıklı. Tam altı adet -evet yanlış duymadınız- altı adet LI olmasına ne demeli bilemiyorum, oyunun içine girip çıkamayacakmışım gibi bir his var içimde. Gerçi geçmiş yıllardaki kadar karanlık, kötümser dark romance manyağı hallerimden pek eser kalmadı, bakarsınız ne diyor lan bu deyip kapatıveririm oyunu. (Maalesef çok beklediğim ve hayal kırıklığına uğradığım "Speakeasy"de öyle yapmıştım, hala kuzu kuzu duruyor...) Dominant olacağım diye mal mal triplere giren erkek tiplemesinden gına geldi çünkü.
Heart Cage'in konusu kısaca şöyle; kasabadaki seri katili yakalamaya çalışan bir dedektif olarak başımıza gelen olaylar. Ve tabii; yandereler... Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu oyun yetişkin kitleye hitap ediyor. Yaşınız yetmiyorsa veya cinsel içerikten hoşlanmıyorsanız uzak durmanızı tavsiye ederim çünkü oyun tamamen dublajlı derken o kısımları da kastediyorum. Müessesemizyaşayacağınızcringeattackveyabaşkatürlüruhsalsorunlardansorumludeğildir.
CG'lerden bahsetmeme zaten gerek yok. Katille de bir secret route olmazsa yakarım bu gezegeni!1!!1!
Beğenmediğim bir şey varsa o da ana karakterin tasarımı oldu. Fazla bimbo olmamış mı ya bu? Saçını bile yandan yamuk at kuyruğu yapmış, bu ne kardeşim 2013'te miyiz? Bir de şu Çinlilerin koca meme sevdasını anlamadım gitti. (Oyun orijinalde Çin yapımı.) Body shaming yapmayalım tabii de "It's annoying when her whole personality is her boobs, you know." Kişiliği de biraz uyuz, mıymıymıy bir karakter. Yine de oyunun bunca artı özelliği için görmezden gelinebilir. 
Beyefendilere gelirsek demoda üç adet karakter mevcut: soldan sağa Luke, Dane ve Enox. Luke ve Enox'un chapter'ı demoda bulunmuyor fakat Dane'in ilk iki -veya bir, hatırlayamadım- chapter'ını oynayabilirsiniz. Heart Cage'de çeşitli doğa üstü unsurlar var, bunu oynarken LI'lerde de fark edebiliyorsunuz. Şimdi demodakileri ve ne olabilecekleri konusunda lak lak edeceğim. Tabii bunlar benim tahminlerim.
Luke: Dedektif. Alfa takılıyor, bence kurt adam. Baskın karakterli bir tip.
Dane: Kendisinin Kanek- aman, gûl olduğunu düşünüyorum. Bana biraz Amnesia Ukyo vibe'ı verdi.
Enox: Bildiğin tsundere vampir.
Bundan sonraki LI'lerle alakalı tahminde bulunacak kadar haşır neşir olamıyoruz demoda, bu sebeple kısaca bilgi verip geçeceğim.
Sid: Çocukluk arkadaşımız ve meslektaşımız. *sniff* I smell pining. (Şuna başka isim bulamadınız mı ya, benim için tek Sid Buz Devri Sid...)
tipe bak ♥

G#: Heavy metal grubu solisti. Evet, pek öyle durmuyor. Fazla yılışık.
Clark: Karakterimizin patronu. En aklı başında gözüken kişi o ama bunda da bir manyaklık olduğunu biliyoruz, şimdilik iyi saklıyor.
Oyundaki dedektiflik mekaniğinden bahsetmeyi unuttum iyi mi... Merak etmeyin, o kadar karmaşık ve derin bir şey yok. (Oku geç mantığında açtığım vn/otome'ler çok dallanıp budaklanınca hoşuma gitmiyor, o yüzden bence minimal mekanik en iyisi.) Olay yerindeki eşyalara tıklayıp parçalar hakkında yorum yapıyoruz. Demoda henüz bu parçaları birleştirip çıkarım yapma gibi bir durumla karşılaşmadım, muhtemelen tam sürümde olacaktır. Kütüphanede bir ton otome/vn bekleyedursun, ben yeni oyunlar keşfetmeye devam ediyorum. Twin Coves ve Touchstarved'ı bekleye bekleye kuruduk zaten, bir-iki demodan zarar gelmez. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Her ne kadar yılışık desem de ilgimi en çok G# çekti, sonra Enox ve en son Dane. Diğerlerinin route'larını bitirmeye mecalim kalır mı bilmiyorum zira bende en çok merak uyandıran bu üç karakter oldu. Neyse, bence lafı yeterince uzattım. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere sevgili otome severler ve benim burda ne işim var diyenler, au revoir!

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar