Ana içeriğe atla

Nitelikli

Minik Kedicik

 Bugün işten döndüğümde markete giderken kaldırımın üstünde yatan minik bir kedi gördüm, güneşteydi. Hava da sıcaktı. Hızlı adımlarla fırladım yanına, baygın mıydı yoksa havale mi geçiyordu sıcaktan görmek için. Sonra minicik bedeninde dolanan yeşil şişe sineklerini görünce (lucilla sericata) hayvancığın ölmüş olduğunu anladım. Ağzına, yüzüne, boğazına baktım özellikle biri mi boğdu bir şey mi yaptı diye, herhangi bir iz göremedim. Bizim mahalle kedi bakan bir mahalle, ama olur ya belki dışardan biri gelmiştir diye kontrol ettim yine de. Araba çarmış da olamazdı çünkü vücut bütünlüğü yerindeydi. Kendini sevdirmezdi ama dışarı çıkarken bahçenin önünde oturur bana bakardı ben de ona laf atardım. Çocukluğa yeni girmiş bir tekirdi, kız çocuğuydu. Hem üzüldüm, hem öfkelendim; o an yine ölümden ne kadar tiksindiğimi ve nefret ettiğimi hatırladım. Sonra konuştu içimdeki ses, "Ölüm olmasa o çok sevdiğin kebabı da yiyemezdin, ataların da yiyemezdi; gelişemezdiniz. Sonra otlar da yenemezdi,...

Bir Başka Kırtasiye Alışverişi

Hellö hellööö. Son zamanlarda aldığım birkaç parça ürünü paylaşmak istedim. Bir ara toplu bir alışveriş yapmam gerek... Kalem hariç (Onu A101'den almıştım.) diğer ürünleri lokal bir dükkandan aldım. İnternette de vardır diye düşünüyorum. O zaman hemen ürünlere geçelim.

Bu tatlı mı tatlı şekerleme biçiminde -veya puding de olabilir, bilemiyorum- silgileri görünce kendimden geçmiştim. Önce sadece kahverengi olanı almıştım fakat sonra içim içimi yedi ve diğerlerini de gidip kaptım.
Bir ton figürlü versatil kalem olması yeter mi? Yetmez. Bundan yoktu sonuçta... (⚆₋₍⚆) Beyazı da vardı ama siyahı daha çok hoşuma gitti. Bir de yumuşak plastik olunca beyazı sararır-kararır diye almak istemedim. 
Silgilerden devam edersek bunları kullanmak için değil, tıpkı tatlı silgileri gibi koleksiyon için aldım. Normalde silgiye acımayıp kullanırım ama bunları bir daha bulamam diye koleksiyona ekledim. Ortadaki burç silginin kauçuğu yumuşak, durduğu yerde terleme yapıyor. Birkaç yıla yapış yapış olur gibi bir izlenim aldım bu yüzden muhafaza etmek için etrafını bantla sardım. Hayvan figürlü silgilerinse pandalı ve hatırlayamadığım bir desenlisi daha var, bir ara onları da alıp koleksiyonu tamamlayacağım.
Bu şirin mi şirin üç boyutlu cırtcırtlı not defteri beni benden aldı. Kendisini kelime defteri yapmayı düşünüyorum, kağıdı biraz saman kağıdını andırıyor; bazı kalemlerin mürekkeplerini kusabilir veya arkaya geçirebilir.
Evet, silgilere doymuyordum... Ama ne yapabilirim ki şuna bakın ruj şeklinde... Bunun bir de pembesi vardı onu da kız kardeşime almıştım ne yazık ki fotoğrafını çekmeyi unuttum, üzerinde ayıcıklar vardı. 
Fosfor renkleri kalemde de yapışkan notlarda da severim ama pastelin duruşu bir başka oluyor. E, pastel şerit yapışkan not görünce kaçırmamak lazımdı. Kağıt değil, plastikten yapılma. 
Kalem tombul silgi nerdeyse ilkokuldan beri almamıştım, benim için de değişiklik oldu. Hem de biraz nostalji yapmış oldum. Diğerlerinin aksine bunu kullanacağım çünkü içindeki silindir silgiden bulabileceğimi düşünüyorum.
Bonus: Kırtasiye ürünü değil ama uzun zaman sonra Level ilgimi çeken bir sayı çıkarmayı başardı. Tabii eskiden aylık çıkan bir derginin artık üç ayda bir çıkması da ayrı bir olay, sebebini biliyorsunuz. Bu sayıda Battlefield ve Mafia the Old Country posteri verildi. Posterde kapakta gördüğünüz resmin aynısı var, durum BF için de aynı: Steam sayfasındaki resmi görsel postere çıkarılmış. Biraz daha özgün bir şey beklerdim, önlerine çıkan ilk görseli poster yapmışlar... Bir de editörlerden ricam lütfen gelen yazıları biraz okuyun, hepsi yazım hatası dolu. 
Eveeet, bir yazının daha sonuna geldik. Başka yazılarda, başka konularda görüşmek üzere. Au revoir!

Yorumlar

Popüler Yayınlar