
Tüm kırtasiye meraklılarına yeniden merhaba. Bu yazıdaki çoğu ürünü şaşırtıcı bir biçimde Bim'den almıştım. O yüzden sadece Bim'den olmayanları söylemem daha kolay olacak. Son bir iki yıldır Sanrio Türkiye'de yeniden hortladı bu yüzden çok mutluyum, her karakteri beğensem de ağırlıkla Kuromi ve My Melody'ye elim gidiyor. Mor en sevdiğim renk olmasına rağmen pembeden de vazgeçemiyorum bu yüzden çoğunluğu pembe olan My Melody ürünü varsa bunları tercih ediyorum. Bim'de My Melody'den çok Kuromi daha ünlü, bu sebeple çoğu ürün de Kuromi.


Bu şirin mi şirin kurşun kalem arkalığının (?) Sailor Moon sembollerinden biri olduğunu tahmin ediyorum ama emin değilim. Bu ve birazdan göstereceklerim yerel bir kırtasiyeden alınma.
Sırada anime kızına dönüşmüş Kuromili kalem silgi var. Yanındaki mekanizmadan açıp kapatılıyor, üstündeki sulu kısım da pullarla dolu, salladıkça sallayası geliyor insanın. Bunun My Melody ve Cinnamoroll'lu olanı da vardı, en çok bunu beğendim.

Bir önceki kırtasiye yazısında göstermiş olduğum defterin capybaralısını almaya giderken yine uzay temalısına düştüm ve farklı figürlü, daha koyu mavi defterini aldım. ╮(. ❛ ᴗ ❛.)╭
Sırada bu şahane duran, içi pullu fermuarlı dosya var. Dosyaları hem lise hem de üniversite zamanlarında çok kullanmış biri olarak değişik tasarımlılarını görünce hemen atlıyorum. Eskiyenlerle değiştirince de iyi oluyor. Zaten çoğu dosyam YDS ve İngilizce deneme/testleri yüzünden şişmiş durumda. En azından onlardaki yükü biraz dağıtacağım diğerlerine. Dosyalar bitmedi tabii, Bim'den üç tane dosya aldım, onları da birazdan göreceksiniz.

Son olarak Chiikawa'lı bir sticker, ve kardeşimden yürüttüğüm Gıpta Shake var. Chiikawa yüzde doksan çakma, çünkü Çin malı ama olsundu. İçlerinden birkaçını kullandım bile. Kaleme gelirsek kauçuğu biraz yapış yapış olmuş ama elimden geldiğinde temizledim. Oldukça konforlu bir yazımı var ve ortasındaki körük yüzünden devamlı basmak istiyorum.
Eveet, şimdi geldik Bim ürünlerine. Farklı zamanlarda farklı yerlerden alındılar, bu sebeple daha çok ürüne denk gelebildim.

Bu sevimli kalemleri görür görmez vuruldum, jel kalem kullanmaya bayılan birisi olarak kaçırmam imkansızdı. Sadece içinde minik ayıcık dondurma olan kalem mavi mürekkepli. Diğerleri siyah. Açıkçası mavi/lacivert mürekkep pek tercih etmem bana çok default geliyor ve o meşhur bulmaca çözülen, iddia oynanan sarı Bic kalemleri hatırlatıyor. Ama bu şirinliğe ve akışkanlığa sahip bir kalemi sırf mavi mürekkepli diye kullanmayacak değildim, favori kalemlerimden biri oldu.


İlkokul hatta ortaokulda çoğumuzda olan bu kilitli günlükler... Rafta görünce bir nostalji yaşadım ve Barbie olması sebebiyle de hemen sepete attım. Bir de kot pantolon giyen Barbie'lisi vardı, o da gayet güzeldi. Sayfa olarak içinde pek bir numarası yok, ama içindeki pulları sallamak eğlenceli.

Bu minnoş Kuromi telli not defteri de en sevdiğim not defterlerimden biri oldu. Çiçek şeklinde olanı da vardı fakat yazı yazma açısından en geniş yüzey alanına sahip olduğu için bunu tercih ettim. Çiçekliyi de neden almadım diye ara sıra düşünüyorum... Bir Kırtasiye Bağımlısının İtirafları yakında raflarda.


Bu sulu kapaklı defteri gördüğümde içinin sıradan planlayıcılar gibi olacağını düşünmüştüm, kapağı kaldırınca gördüklerim bana da sürpriz oldu.


Dosyaları çok kullandığımı söylemiştim, sona yaklaşırken gelin bir bakalım nasıllarmış.
Bu simli dosya normal A4 dosyalardan daha küçük, tam boyutunu kestiremiyorum fakat daha kompakt duruyor diğerlerinin yanında.
Telefonda gerçek rengi çıkmadığı için ayarlarla oynayıp gerçek rengine getirmeye çalıştım, bundan biraz daha koyu bir Kuromi dosyası, her yeri de parıl parıl.
Aslında anahtarlık olan bu minnoşu da mini figür olarak kullanıyorum. Bu A101'dendi.

Üstteki kabartmalı Barbie sticker annemin hediyesiydi, hem de aldığım kilitli günlükle uyumlu. Gördüğünüz dikdörtgen üç boyutlu cetveleyse resmen bayıldım.
Ve tabii ki olmazsa olmazımız Level'ın üç aylık sayısı. Mart'ta yenisi çıkacak bakalım hangi oyunları göreceğiz. Bunu aldığımda ARC Raiders'a yeni başlayacaktık, çok bir beklentim bile yoktu. Şimdiyse ARC posterim olduğu için mutluyum.
Evet böylelikle gayet uzun bir kırtasiye yazısının daha sonuna geldik. En azından yazarken bana öyle geldi. Umarım okurken keyif aldığınız bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, au revoir!
Bayıldım :3
YanıtlaSiltırnakların güzelliği *-*
YanıtlaSil